چرم یکی از بهترین، با کیفیت‌ترین
نوشته شده توسط : علی پور

چرم یکی از بهترین، با کیفیت‌ترین و انعطاف‌پذیرترین جنس‌ها برای تولید کیف است . مثل همه‌ی محصول ها چرمی دیگر، نگهداری از کیف چرم نیز نیاز به رعایت نکاتی داراست تا طول قدمت آن افزایش یافته و ظواهر شکیل و خوش‌فرمی داشته باشد .

درصورتی که برای مدتی قصد به کار گیری از کیف چرمتان را ندارید باید داخل آن را با خبر نامه لبریز نمایید تا فرم خود را مراقبت کند .

برای منزه کردن کیف هرگز آن را نشویید .

در چهره خیس شدن کیف هیچ گاه برای خشک کردن آن را حرارت ندهید .

به جای استفاده از حرارت گرم سشوار می توانید از باد سرد پنکه به کارگیری فرمایید .

هر یکسری وقت یک توشه کیف چرم خود را با یک اسفنج یا پارچه‌ی نمناک منزه فرمائید .

کیف اداری

سعی نمایید با دست چرب به کیف خویش دست نزنید چون چربی سبب ساز تیرگی و کدر شدن چرم می‌گردد .

برای پاک کردن لکه‌ی خودکار می‌توانید از پاره ای تافت و الکل سفید و یک پارچه‌ی منزه استعمال کنید .

برای براق کردن کیف چرم خویش می‌توانید از یک واکس بی رنگ، وازلین یا حتی از روغن نوپا استفاده نمایید .
چه‌طور
کفش نبوک را منزه کنم نبوک نوعی چرم صحیح شده از پوست گاو می باشد؛ مانند جیر؛ به وسیله سمباده، سمباده کشی می شود تا پرزدار گردد . اما جیر ساخته گردیده از قسمت جلوی پوست می باشد و نبوک از قسمت پشت پوست ساخته گردیده است .نبوک در عین اکنون که مضاعف مقاوم خیس و محکم تر می باشد به به عبارتی میزان نسبت به لک و چرک جراحت پذیرتر هست .به همین برهان هم می بایست با وسایل و ابزاری که منحصرا برای جیر و نبوک ساخت گردیده اند؛ تمیز گردد .وقتی که تمام رویه های پاک کردن با شکست مواجه شدند شما می توانید از یک سمباده زمخت برای منزه کردن استفاده کنید .

 

اولی قدم) با استعمال از یک پاک کننده نبوک یا این که اسفنج نبوک تمام مرحله کفش را منزه کنید .این
فعالیت را به طور منظم برای از میان بردن لکه های روشن و درخشان ساخت شده بر روی کفش انجام دهید تا کفش های ظواهر زیبای خود را نگهداری نمایند


دومین قدم) یک پارچه از متاع نبوک را بر روی اسفنج پاک کننده نبوک قرار بدهید و آن را تعدادی توشه در تمام جهات کفش بکشید تا مطمین شوید تمام نصیب های پرزدار را تمیز کرده اید . از این منش هنگامی که کفش شما خیلی آلوده میباشد استعمال فرمایید .این رویه به صرف نیروی بیشتری احتیاج دارااست .

سو‌مین قدم) به وسیله یک برس پرزهای کفش را پر رنگ نمایید . از یک جنبش دایره ای برای این خط مش استفاده نمائید .مراقب باشید که اکثر از یک سری ثانیه برس را بر روی یک نصیب نکشید .شما می بایست از یک تکان منظم برای این کار استعمال کنید تا کفش شما ظاهر خود را حفظ نماید .

چهار‌مین قدم) برای منزه کردن منتخب که فراوان خاکی گردیده است از اسپری منحصربه‌فرد نبوک به کارگیری فرمایید .بعد با استفاده از یک پارچه نبوک آن نصیب را تمیز کنید .بعد از آن از این‌که خاک زدوده شد و شیوه نبوک کم آب شد با استفاده از یک مسواک پرزهای آن را برجسته فرمایید .

اسپری
پاک کننده نبوک
پنج‌مین قدم) برایپاک کردن لکه جوهر حدود 6 ساعت برهه زمانی دارید .پیشین از اینکه لکه ثابت شود . لکه را با استعمال از یک پارچه تمیز و کم آب لکه گیری نمایید و بعد از یک تمیز کننده جوهر اختصاصی چرم به کار گیری فرمایید . خط مش نبوک را با استفاده از سشوار کم آب فرمایید و هم زمان از یک برس برای پررنگ کردن پرزها یاری بگیرید .

 





:: برچسب‌ها: کیف اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: